ridlektion 2 okt

idag vare skola som vanligt. sen dratta jag till stallet och var själv där en stund sen till slut kom de iallafall två till å vi va tre stycken på lektionen blev hoppning så de va najs.

sen fick jag även rida vuxen gruppen på söthästen bella :)

efter ridningen körde jag och hämtade mamma i å-berga påvägen hem såg jag en ÄLG!!! som korsdade vägen så körde väldigt försiktigt så den inte skulle komma upp igen.usch dem är läskiga har sett en halv död älg en gång den låg på rygg och sprattlade me benen de kommer jag aldrig glömma... .:(
nä nu ska jag sova imorgon 6,20 går min buss.

kramkr

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: hihi ibland är Molle på fotohumör, annars springer han fram oh gosar hihi. Han är ju trots allt en gos-katt!

2009-10-05 @ 08:52:27
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0