tjingeling

va ett tag sen det uppdaterades här och tänkte bara plocka lite småbitar av vad som hänt innna jag ska gå och sova.

har ioförsig inte hänt så mkt va på/i hur  man nu säger Kolmården i lördags med maddie å tom de va najs :)

på söndagen kom tjejorna hit å de va mysigt :)


bilden e inte den bästa men det är inte så lätt att få en bra bild me två galan tjejor som har sina viljor och vägrar sitta still!!! men jag älskar dem :)


på söndagen va jag även iväg till konstnären jag köpte en tavla av för drygt ett år sen va tvungen att köpa en bild till när jag besökte henne för hon målar så jävla ballt :):)
va inne i stan med klassen på universitet sen chillade vi runt några i stan å käkade å hade najs sen gick jag och köpte en skjorta :):) Sunshine har typ blivit mitt nya märke som basplagg bor i deras linnen :):)


nån gång på sommarlovet så köpte jag dessa tre par skor kunde inte bestämma mig för vilket jag inte skulle köpa så fick bli alla tre :P:P sen idag när jag mötte malluw på ica kvantum så gick jag in dem rosa tygskorna :):) hihih  e ovanligt att jag har rosa saker :):)

nä nu ska jag sova e skolfoto imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0