Visby

Ja jag älskar Gotland.

Inte nog med att jag sitter med mina Visby mjuksbyxor och min visby tröja,har ju självklart även på mig min fina gotlandsring :) självklart så kollade jag såklart på SOS gute de är inte för programmets skull utan det är för att få höra den underbara dialekten gotländska jag är typ kär i den dialekten :):)
så nu vet ni de om ni inte visste det innan.

idag har jag även lyckats gjort klart svenskan som inte blivit gjord tidigare nu är en sak borta från mina axlar vilket känns väldigt skönt :)

sen blev de ju även lite youtube kollande idag av lite olika anledningar å lyckades då hitta de underbar klippet på våran mentor :) så måste ju bara lägga upp det här :)



nä nu ska jag sova är ju en dag imorgon också.

Kommentarer
Postat av: sara

hihi, allan is the shit :D



du och jag får fan ta och flytta till gotland och träffa lite sorkar eller nått (så vi får leva med dialekten för resten av våra liv, hihihi)

2009-10-16 @ 00:11:27
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: Madde

hahaha allan är så jääävla bra!

2009-10-16 @ 20:48:45
Postat av: sara

sv: hihi, LETS DO IT! typ i ett halvår eller nått iaf :D haha, sorkaaar (a)

2009-10-17 @ 15:46:36
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0