090909

vet att jag inte har bloggat på länge men blir så ibland..

idag va de typ slappat på journalistiken sen uf gick helt ok också utom idioterna till samarbete som inte ville samarbeta,, fattar egentligen inte varför men men så e de ibland :S
sen i mitten prata studentskiva där de kändes sådär får väl se hur de känns sen.

efter några attacker vid datorerna uppe på fotobalkonen  så kunde vi ta vårat pick å pack å dratta, dock så va nån annan på dåligt humör vilket resulterade i blåmärken på mig.... hmmm vem kan jag syfta på...

maddie åkte 610 hinner åka en hpl så stannar han bussen å ropar att ingen stopp knapp eller så fungerar å att man måste säga till när man ska av... hhaha ful buss som inte fungerar nej tack, så hoppade av me maddie å följde me henne hem chilllade lite å myste me hugo :P yeah han blev min kompis :)
sen för att åka hem å maddie till stallet så går vi till hpl kommer dit å på ett rent jävla skämt så va de samma buss IGEN!!!!! hur lyckades vi??? nu fungerade iallafall halva bussens stop knappar... men liksom hur duktiga va vi inte att träffa in samma buss två gånger :P

imorgon är de slapp dag är non smoking generation... blir nog lagom ansträngande :) sen lite sovmorgon okcså är najs :)

tjingeling


Kommentarer
Postat av: maddie

haha vi är bäst som lyckas träffa samma buss igen fnizzah

2009-09-10 @ 09:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0