090927

Funderar på att sluta blogga känns ju helt meningslöst å ha en blogg som jag vill byta utseende på men aldrig orkar och som jag aldrig uppdaterar.
men bara för att jag e inne nu kan jag ju uppdater er me va jag gjort idag blev väckt 5,30 då valkyria sov över och de gjorde hon i mitt rum då vakna hon och va suuuuper pigg vilket jag inte var... upp läsa en bok två gånger sen släkte jag å gav typ upp då blev hon tydligen kissnödig å ville gå på toan där uppe, pappa va vaken å sa att hon kunde lägga sig i deras säng så då gick jag ner och fick sova några timmar till :):) innan jag återigen blev väckt av fröken.

sen blev de att åka och beställa innerdörrar en mellan kök och matsal och två stycken skjut dörrar( vilka alla hade olika åsikter om)

sen handla golv så har burit massa kartonger golv idag... hahah träning :P

nä nu ska jag gå och byta bort mina håltagningsörhängen hoppas de går bra :):) yeahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0