090929

tjingeling.

igår satt jag kvar i skolan en stund å lajjade me sötnosen jenny :P sen dratta jag till centrum där jag köpte örhängen yeahhhh är typ super lycklig för att jag kan göra de nu :):)

hihi de blev tre varianter :P

sen bar det av till mormor för att fira henne, när vi åkte därifrån fick jag köra :P dock va de typ kolsvart och regnade som bara den, lite jobbigt att köra å pappa såg typ inget så de va bra, haha va även personlig chaufför till min moster.
kommer hem och då ville vi ju kolla på huset som dem hade målat men de syntes ju inte i mörkret :(
så imorse va de bara ut typ de första ja gjorde å kollade in hur de såg ut och de är rätt snyggt, ser fortfarande inte helheten då det är ställningar överallt och plast på fönster och liknande.



sen får ni några extra bilder bara för att jag gillar dem och inte orkar plugga :)





så nu har de blivit lite bilder på bloggen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0