volvo 940

Skönt å bara slappa idag behövdes :)

sen på kvällen tyckte bror att jag skulle ut å köra lite, han skulle lämna en dörr i ladan..
hmm gick väl inte så bra.. egentligen är de bra på ett sätt men dåligt på ett annat sätt för jag har lärt mig dragläget i BMW;n men sen så är de lite annorlunda i hans volvo så självklart kärringstopp...lagom kul :(
men men sen gick de helt ok även fast jag hade en dörr liggandes på taket.
kom till ladan där de va en liten fågel som flög å typ siktade på mig hela tiden.....
sen kom en som är där i trakterna me sin häst så fick hälsa lite på hesten, kommer ju inte få se några hästar den här veckan så de va mysigt att få gosa lite :P


jag och bror i impalan :)

nä imorgon e de skola som gäller.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0