Klubbkväll

måste börja med att slänga in lite från gårdagen. då jag åkte med mamma och pappa till barkarby där vi beslutade de sista om köket så nu är det i princip klart :)

sen körde jag hem :) å en av de bästa sakerna med att sitta bakom ratten är att jag får bestämma musiken i bilen :):)

idag vare Journalistik på morgonen å vi började me nutidskryss å ja jag skryter jag fick 9/10 å jag är fett nöjd eftersom jag gången innan bara fick 4. så därför måste jag skryta med att jag idag fick 9 :):)

sen va det Projektarbete vilket gick helt ok ända tills vi skulle börja ringa företag som skulle kunna producera våran produkt så det lär bli att ändra lite i vårat tänkande. men men de löser sig.

sen va de hem en stund innan jag och mammi åkte till centrum för MQ hade klubbkväll :) yeahh en hel del folk fick is te de va as nice :P sen blev de ju även lite inköp. handlade två basic linnen sånna som jag typ bor i har dem jämt på mig :P sen blev det en längre och tjockare kofta. mamma handlade också lite och sen handlade vi även till pappa :)

ska fixa lite sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är så sjuuukt trött.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0