KOOOORV

idag hade vi typ underbart roligt vid maten, bra länge sen vi hade de så roligt :)
de är bara korv eller hur sara ??

idag har vi inte haft så mkt lektion bara enkelt på sam b sen på svenskan gick vi igenom lite.

därefter åkte jag å felicia till täby c gick där en stund och hade de trevligt hon köpte lite :) vilket jag inte gjorde,, fast de va jag som ville dit. fast sen när hon åkte så gick jag och väntade på att mamma skulle komma så gick runt i lite affärer å ut kom jag med ETT örhänge :D och även en ring ( såklart när de gäller mig, typ beroende av ringar)
sen va de fortfarande tid över så då blev de att prova jeans tanken va att mamma skulle komma så jag kunde köpa ett par nya jeans men så blev de inte utan de blev 3 st nya jeans eller ok bara två stycken som fick följa med hem de andra ska jag hämta imorgon :)

så lite nytt blev de :P

nä nu ska jag dra mig till sängen annars kommer jag inte orka journalistik imorgon,

kram kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tycker det är väldigt bra och man ser alltid fram till nästa avsnitt :P

2009-09-23 @ 00:30:11
URL: http://lillkiim.blogg.se/
Postat av: Kim

sv från mobilen; Tack så hemskt mycket!

2009-09-23 @ 14:37:15
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0