Lämnar staden

nu åker jag iväg.

ska dock vara duktig på min färd.
ikväll och andra kvällar ska jag göra min astronomi läxa nämligen kolla på stjärnor. min lärare tycker att jag ska gå upp mitt i natten typ 3-4 för att kolla stjärnor yeah right att jag kommer komma upp dagen efter till skolan njaa kanske inte.
men men på landet är de inga lampor så där ser man dem bra så de ska jag utnyttja :P

annars har jag varit duktig idag i skolan och gjort klart lite uppgifter som ska in nästa vecka satt dessutom kvar en stund efter att vi slutat satte jag mig och gjorde matte :P så är stolt över mig själv :)

nä dags att dratta nu.

hoppas eran helg blir bra.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är sååå fint när det är stjärnklart och inga lyktor tända någonstans, vackert så man svimmar av nästan!



Vi har inte kört mycket med Freddan, men det kommer, det kommer, planer på g för honom och den lille!

2009-09-18 @ 09:34:45
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0