Täby galopp

va ett tag sen ja va på täby å jobbade men ikväll fick jag ett jobb :P najs najs
va stora fina löpningar också och då är de alltid roligt helt ok me folk var det dessutom :)

träckte en norsk häst som var hur snäll som helst när man gick förbi publiken men sen takta den på som bara den tills man kom till publik sidan igen då gick den fint och visade upp sig :) verkligen super underbar häst :)
gjorde inget att den va suuuper nära att vinna dessutom hoppades att jag skulle få gå in i vinnarcirkeln eftersom jag ännu aldrig har fått besöka den... :S dock blev de inte så idag heller de blev målfoto och tyvär fick Quintan inte nosen tillräckligt långt fram utan slutade som tvåa men de va ändå den bästa prestationen av en häst som jag har träckt :) så de va riktigt najs :P
Dock hamande jag ju såklart i dopingen men när de va en sån fin häst kunde man stå ut me de :)
dessutom är jag lycklig att jag förstod vad tränaren och alla människor runt omkring sa eftersom de snackade norska ibland hängde jag inte me men de mesta gick bra :P

imorgon är de teg dagen och tandis som gäller.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0