teg dag+ kändisar

idag va de teg dag de va rätt slappt som vanligt :P körde inte så värsta seriöst iår vann ändå en hel del men vann inte allt men de e lungt vi gick in för att förlora :P
men som tur var hade vi vädret på våran sida på morgonen regna de men sen sken solen upp och värmde riktigt skönt :P

sen vare bara för mig att åka till stan hade sällis me fellan som också skulle dit :P

påväg till tandis så möter jag två kändisar liksom WOW :P hahaha nä men de va typ två från kvarteret skatan Rachel mohlin och josephine bornebusch å sen när jag gick hem från tandis så såg jag hon bruden i apoliva reklamen :P haha massa kändisar på stan :P

va duktig och gick en del i stan innan jag satte mig på tuben hem,
nu ska jag snart sova har dunder huvudverk och måste upp tidigare imorgon då jag har matte tidigt.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hörde att S2b vann.. dom måste a ägt ganska mycket.! ;) Har förresten ingen aning m vilka dina känsisar var XD

2009-09-03 @ 14:02:56
Postat av: Kim

sv: tack så hemskt mycket :) det kommmer nog behövas

2009-09-09 @ 18:42:22
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0