329 mail

I onsdags var det vår student skiva å den va verkligen uuuuuunderbar och toppen bra :):) älskar speciellt att jag inte hade någon röst på kvällen när vi åkte hem å änu mindre dan efter :P som för den delen innebar ett besök hos doktorn som var rätt värdelöst sen sov jag typ bort hela torsdagen både av sliten het av skivan och sjuk...

fredagen innebar maskerad hoppning ::D yeahh har ju inte direkt lagt ner så mkt på utstyrsel till maskeraden då jag la ner mer på skivans maskerad, vilket jag tycker blev lyckat lr??
iallafall blev jag två i hoppningen :D yeah jag som typ hatar att tävla kunde hålla mina nerver :D
innan vi åkte till stallet laddade jag upp mina bilder från skivan på fb sen åkte vi direkt till landet och har tillbringat helgen där ute när jag kom hem nu idag så hade jag 329 mail från FB heeelt galet. definitivt jobbigt att radera alla!!
sen hade jag väll runt 200 på bloglovin men de e ju vanligt om man e borta några dar..

oj vilken fin uppdatering ni fick nu :D

nä nu ska jag fortsätta radera :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha knäppo! jag fattar verkligen inte hur man får bort det där att fb skickar mejl.. :/

2010-04-06 @ 12:45:10
URL: http://moeisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0