Kaos av gubbar!!

Idag har vårt hus varit upp och ner vänt kan man lätt säga.

7,30 kommer pappa indundrande i mitt rum och säger att rörmokaren är utanför så blir för mig att slänga på mig kläder och sen intog jag pappas säng ;D;D så fick fortsätta sova :)

Dock såg ju allt verkligen kaos ut när jag sen vaknar inget vatten....!! neder våningen ska vi inte tala om, fy fan!

Sen kom även elektrikern så de slutade me att vi hade varken vatten eller el så jag och mamma slog oss ner i matsalen och började puzzla :D fanns ju inte så mkt annat att göra eftersom dem var överallt!! Sen kom även bossen och en till så de va fyra gubbar som sprang runt här. herregud man har ju glömt bort hur de e å ha byggare i huset eftersom det var ett tag sen!
Men nu är rören i mitt rum lagade så ÄNTLIGEN kan jag få göra iordning mitt rum exakt som jag vill ha det utan hålet i taket! Dessutom så har vi allt färdigt i köket nu så det gamla är utslängt helt :D:D yeahh nu är de inte långt kvar på tunneln innan vi ser ljuset :D

kram på er ni som slipper kaos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0