Kööö??

Dagen började me lite kaos uppe på praktiken men sen löste de sig iallafall, jag sände radio en stund med felle. Samtidigt som vi hade party i studion med massor av folk :D haha känn er träffade :)
sen bar det iväg på stdiebesök på sveriges radio vilket var spännande lr vad man nu ska säga.. jag gillar studiebesök de e najs :D:D

dock var jag helt slut när jag kom hem så jag intog sängen i en powernapp på typ en timme :P:P
sen dundrade mina föräldrar in och vi åkte till arninge för att handla jag körde så jag kunde öva lite på de jag fick på körskolan, en sak jag klarar nu är att hålla händerna på ratten, högt upp. jag har nämligen börjat med att köra antingen med en hand eller att jag håller den andra för långt ner vilket dem inte gillar :P
men vi gick iallafall in på ÖB eller rättare sagt vi ställde oss i kö för att komma in helt SJUUUKT kö för att komma in i en butik....

nä dags att kolla igenom betygen för nationella imorgon och sova tidigt så jag är pigg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0