Sol

ja äntligen har solen hittat fram :D

idag har jag skrivit nationella i svenska b på morgonen, hoppas att den duger till de betyg jag vill ha :D:D
men de viktigaste e ju att jag har följt de som stod på pappret för annars rättar dem ju inte ens.... hoppas jag har gjort rätt...

insåg att de jag ska göra här hemma för at kunna koncentrera mig är kankse att stänga av internet... dock är de jobbigt så tror inte jag kommer orka hålla på me sånt... får helt enkelt skärpa mig istäället.

nu ska jag skriva lite till min studentmottagning.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Jag har inte provjobbat ännu :P ska göra det i maj :) På seglarhotellet på sandhamn :)

2010-04-24 @ 09:58:15
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0