HJÄLP MIG!

Nu är jag så ofantligt trött på de här!

idag tillbringade jag 1 1/5 timme inne på eastmaninstitutet, först träff med kirurgen från södersjukhuset och sen protetikern från eastman. Sen hade dem tydligen bokat en tid till mig på specialröntgen jaja tänkte ja de e väll säkert att man typ ska gapa lr nåt. Men jag hade FEL när jag kom in i rummet va de helt tomt förutom en "säng" å vi huvudänden va de en sån där tunnel som man åker in i! behöver jag säga att jag har cellskräcka å fick panik av att bara tänka att jag skulle behöva lägga mig på den där sängen och stoppa in huvudet i tunneln!!!!!!! fyfan ja mådde verkligen inte bra i de där rummet dessutom skulle hon först prov köra några bilder och sen köra den riktiga bildserien så ja fick ju ligga där en bra stund.

sen ner å träffa protetikern igen å efter en bra stund där kunde jag äntligen gå hem!

Lagom kul va ju att höra att alla problem man typ kan ha emot sig när de gäller just en tand har ja!!! så jag är ett riktigt svårlöst fall, precis va jag behövde höra inte nog me att jag är trött på den här jävla skiten får jag höra att dem inte ens är säkra på att implatet kommer fungera på mig!!! JAG ORKAR INTE LÄNGRE!!!!!!!

Varför skulle jag drabbas av de här räcker de inte me att jag har ett öra som gör att jag mår åt helvet, nä men låt mig ha problem me tännderna också och dessutom som topping på moset så har jag ju ont i ryggen nu så jag går som en 80 årig kärring!

JAG ÄR TRÖTT PÅ ALLT DE HÄR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bjuder på en bild på en sån här äcklig tunnel som ja va i idag!! den ser kanske inte äcklig ut på bilden men den e suuper obehaglig å ligga i.Jag blev beordrad att andas lungt de kan jag säga att de gjorde jag inte!

Kommentarer
Postat av: Mia

Blä va trist, förstår dig, gillar inte heller de där sakerna att åka in i särskilt inte de där halva kroppen ligger och man har armarna direkt vid sidorna (låg i en sån förra sommaren och led för en ryggröntgen jag egentligen inte skulle göra).



Jobbar på Stockholms universitet och ansvarig för vår websida där, men just nu är jag mest inne på nya jobbwebben för Fredthevov. jag tror du har den men här kommer adressen [email protected] kramis

2010-09-03 @ 15:03:38
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0