Rösta!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Håller på och bestämmer vilka skor jag ska ha me mig till Gotland :)

Å den skogalning jag e så vill jag helst ha me mig flera stycken å speciellt me tanke på att alla inte är ingådda (stavas de så??) aja ni fattar va ja menar iallafall :D

sen hittade jag en som designade en dojja å ville att man skulle rösta å så va jag tvungen å göra en ja me :)

bestämde mig för att den fick inte ha något som helst med rosa att göra så här har ni en BLÅ sko :D

Jag tycker ni kan rösta på min sko :D

 

hare bäst!

kram kram

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina sko rpå nelly.se Hoppas du vill rösta på mina:)Länk finns p bloggen!

2010-08-04 @ 21:53:50
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0