SAKNAR ER!!!

usch ja gör ju typ inge mer än sover å jobbar känns de som, har jobbat helt gaaalet mkt senaste veckorna!!

nu har jag dessutom gått å blitt förkyld vilket suuuger, har ännu mindre ork!

Men insett att snart är sommaren slut och de är dags för skolorna att börja igen men jag ska inte tillbaka till min gamla skola och träffa mina underbara klasskompisar jag ska arbeta och plugga lite på annat håll.... de känns suuper tråkigt, å de som känns som de tråkigaste är att jag har inte haft tid att träffa mina vänner under sommaren och det känns dessvärre som om de kommer bli allt mer sällan man ses å de tycker jag e så grymt tråkigt.
Känner mig typ tårögd över att jag inte kommer se mina toppen vänner varje dag!!! men jag hoppas vi kan ses lite nu och då.

Ni gjorde mig till en helt annan person och de behövde jag, ni stöttade mig och gjorde så jag fick helt underbara dagar i skolan me skratt och tårar. TACK mina underbara klasskompisar för att jag fick lära känna er!!!



M3C kommer alltid finnas i mitt hjärta!!

Kommentarer
Postat av: Maddie

<333333

2010-08-01 @ 18:54:03
Postat av: Jenny

men huuur roligt är det att spara menar jag ;) jag har ju hela juli och augusti lönerna kvar.. Dessutom har jag redan betalat häst och allt sånt. Fast, jag köpte ett Schockemöhle fleecetäcke förra veckan också, det glömde jag lite tror jag. Ok inga fler täcken i JULI.. ehe. eeeeeheeeeee... ;)Jag kan ju lägga mina sista slantar på att ta bussen ner till dig så vi kan ses någon dag.

2010-08-02 @ 23:35:13
URL: http://moeisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0