Jag svävar på moln!!

Idag hade jag uppkörning och jag KLARADE det, känns så grymt jäkla skööönt :):):)

så nu ska jag ut och rejsa på vägarna, har dock ännu inte riktigt fattat det.
Kommer nog den dagen jag har körkortet i handen och kör ensam på vägarna :)

Känner att jag är inne i ett flyt klarade tentan med rätt stor marginal, har nu körkort, väntar nu bara svar på matte provet!

Tror även jag har handlat klart alla julklappar :)

nu ska jag sova för imorgon åkte jag på att jobba.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh va duktig du varit STORT GRATTIS!



Bamsekramisar från oss o lite nosgnugg från Gålle-trollet!

2010-12-22 @ 12:33:16
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0