Julshopping

Isag hade jag bestämt för att jag skulle vara "ledig" från skolan hade ändå inget suuper viktigt att gå på.
Så planerade in att jag och jennykenny skulle träffas jag vart klar lite tidigare, så då åkte jag till Teg eftersom det var där hon var.
Kändes konstigt att åka tillbaka till sin gamla skola när ingen annan är där alltså från klassen.

Träffade en heeel drös me lärare, så de va trevligt å speciellt eftersom man togs emot så trevligt :D behöver jag säga att jag trivdes där väääldigt bra, ångrar aldrig mitt beslut om gymnasieskola vilket känns väldigt skönt.

Sen gick vi i täby c heeeela dan lite julhandlat blev det :) dock har jag en hel del kvar också!! när ska jag hinna med det????

De bästa med hela dagen var nog iallafall att jag fick umgås med jenny :)

Ajuste alla skriver typ julkort nu så jag gjorde ett ja me :)



Gustav, Joplin, Messi


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0