Sorgligt..

Fick idag reda på att min första hund som jag tog hand om och hade boende hos mig när hans husse och matte var iväg på semester inte finns längre :(

Trots att jag inte har träffat honom på jätte länge så känns de ändå i kroppen att de är sorgligt :(

usch det är verkligen en stor nackdel med djur när dom försvinner allt blir så väldigt mycket jobbigare då :(

Idag går iallafall mina tankar till MIA & LESLIE


En bild på den fina fina vovven.

nu ska jag sova heeelt slut.

kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack söta!! Är så glad att han fick vara hos er den där sommaren, han mådde kanon hos er o särskilt dig med dina härligt tydliga signaler!



Bamsekram från oss o Fred voffar från hundhimlen till sin kompis Tess!

2010-12-20 @ 12:57:59
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0