Efterlängtade uppdateringen

Kommer bli en långt inlägg så gör några små rubriker.

Förra veckan

Måndag och tisdag vare studiedag :D:D
Onsdagen va CP dag jag och jenny penny va duktiga och var i skolan en stund och pluggade matte :P sen va vi vuxna och åkte och fikade i centrum :P

Torsdagen vare skola och lika så va de på fredagen lång veckan :D:D hihih

Ridlektionen i fredags gick så jävla bra :D:D blev galet lycklig :P

Lätt att det här är bästaste hästen ever!!! Jag vill köpa honom :P

När jag kom hem från stallet låg det en söt liten prinsessa i mitt rum och sov.
För dem som inte har listat ut det så va de Valkyria




även den här söta filuren va me :)

lördagen innebar såklart bus med dem innan jag drog iväg på massa hundsnack i vallentuna.

Söndagen var smått hektisk då det verkligen var MASSOR som skulle göras.

Måndagen vare till skolan för att jobba med PA kalendern som inte blev klar! :(!
Men jag han även leka i studion lite me Fellan å Robin

bild från studion
Foto: Robin
De va felicia som bestämde att jag skulle ha repet så hon får väll bli typ stylist lr nåt sånt :P
jag ser helt störd ut på bilden men nu ska jag vara duktig och uppdatera med bilder :):)


Måndagen innebar även att sitta i skolan med Madde till 18,00 i en totalt kolsvart skola de va skit läskigt fyfan nå nervvrak tillsammans kan inte bli annat än panik!!

Även idag tisdag blev det att jobba med Kalendern och gissa den blev KLAR!!!! dock är den inte inskickad ännu då vi inte fattade hur man gör för att få den till PDF.

LÅååångt inlägg men jag uppdaterade och jag la in bilder Stolt :):):)

nu får ni kommentera så jag fortsätter blogga, annars uppdaterar jag inge om jag inte får några kommentarer!


Kommentarer
Postat av: jenny

kommentar!

2010-02-16 @ 21:55:59
Postat av: jenny

Du är så duktig du! Vafan gjorde ni kvar i skolan förresten.. Är det kärlek?

2010-02-16 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0