Kaos

fredagen var bara ett enda stor kaos!!
när jag skulle hem från skolan och hinna till stallet som alltid är stress kommer dit och får veta att jag inte hade behövt stressa utan att vi tydligen hade bytt grupper....inte helt ok!!
så arg som jag var så istället för att sitta i stallet 45 min så blev de till brottbyhallen å vara onyttiga inte helt ok då jag sen valde att rida hästen barbacka och verkligen jobba med henne!! det kändes att jag hade ätit innan....
Men de gick bra iallafall och de är jag nöjd över :D

Sen beslutade jag att gå och bli vuxen ryttare så himla mkt skönare då jag slipper stressa sönder på fredagar och sen kan jag åka bil istället för buss till stallet :D

lördagen flöt på i bakningens tecken.
valkyria kom hit och bakade lite bullar.


idag söndag blev de till att åka till Täby c.

jag skulle inhandla ett par nya jeans men de slutade me tre stycken å håll i er nu en MÖSSA!! har ni någonsin sett mig i mössa näe inte jag heller. men måste tänkta på mitt jävla öra så att de inte blir kallt å pallar inte mer gnäll om de nu så hittade en rosa/lila mössa som jag köpte :P

vet att bilderna e as kassa men de skiter jag i! e inte så bra på att ta ego pics speciellt inte på benen,


svarta jeans, tajt modell, crocker



Blå färgade, pööösiga lr va man ska säga rak modell, inte min modell för fem öre men jag gillade dem när jag prova dem så de fick bli dem, Replay


mina vanliga jeans :D mörkblå, tajt modell, crocker


rosa/lila mössa, kask

sååå nu vet ni vad jag har inhandlat bilderna e kass å blogg.se ville inte jobba me mig för att ladda upp bilderna därför blev dem två stora å två små.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: sara

jag tyyyckte väll att mössan va ny :D

2010-03-01 @ 16:06:15
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sara

sv: nice, den var fejn :)

2010-03-01 @ 18:30:35
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0