avundsjuk

idag när jag och mamma satt och käkade middag så kollade vi på nyheterna å då va de om sarah sjöström?(stavning) hon som vunnit massa i simning å fick pris för de igår på idrottsgalan dem var me i hennes skola å gissa hon läser MEDIA i haninge ligger lite utanför stockholm å gissa ALLLA datorer var MAC, är inte jätte stort faan av mac kankse för att jag inte använt dem så mkt men bara att alla va mac datorer å vi har pissiga datorer i skolan gör att jag hade velat gått i den skolan!!!! lite sent att byta nu kanske....

totalt onödigt inlägg men kände bara att jag var tvungen att informera er om detta!!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: hihi ja det är lite skoj :)



och ååååh, vad jag vill gymma! skulle vilja gymma här på stockholm norr iofs xD haha

2010-01-19 @ 21:30:47
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0