bort glömd

helt bortglömd är den väll inte mera att jag inte orkat och haft lust att blogga va ska jag skriva om liksom hej jag har varit i skolan! nja tycker de är rätt meningslöst me bloggen men har den ändå vet inte varför... kan berätta lite om vad som hänt senaste tiden yeahh. har jobbat en dag hos familjen. gick lite sådär är inte så van vid att barn kan vara blyga jag är ju van med mina två monster :D:D sen var jag suuuuper nära på att åka av hästen i fredags den sprang på sidan om hindret men de gjorde inte jag :P så låg på sidan liten stund men på nått jävla vänster lyckades jag komma upp iallafall :D lördagen tillbringades med släkten, vi hade julgransplundring för alla små kusin barn :D sen på kvällen drog jag till tossen på middag :P yeahh de blev bla singstar som jag verkligen suuuuuuuuger på å sen blidde de Buzz å fan jag hatar de spelet men vann första omgången me tove å andra vann jag helt själv hahaha fattar inte hur de gick till :P sen att man träffar folk från stallet hemma hos tove är ju en grej.... idag vart de bio med min mami vi såg göta kanal 3 å den va så jävla kass! cred till den som orkar läsa allt detta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0