Djur i mängder

Idag åkte jag,mamma,kyra,saga å izza in på husdjursmässan på kistamässan de va roligt att se en stor blandning av djur i alla dess olika storlekar både djur jag gilla å djur jag definitivt inte ville kolla på.

Både kyra och saga red på ponnyridning :)
De blir nog häst tjejer av dem :):)

Sen skulle dem gå å kolla på ormar då kan jag ju säga att jag gick åt ett annat håll!! sen kommer kyra tillbaka å säger att hon har klappat ormen och att jag också borde göra de!! hahahah never ever.

Men där jag tillbringade mesta tiden var ju såklart vid Agility banan, jag vill verkligen börja tävla agility. Tycker den sporten är så himla rolig, det är roligt,fart och fläkt och ett samspelt ekipage där hunden följer förarens minsta rörelse (oftast :):))
åhhh jag vill ha en vovve att träna agility med!!!
ingen som vill låna ut sin??

kram

Kommentarer
Postat av: Mia

aha då behöver du ju en lånehund som är snabb som blixten (Fred), läraktig (Fred), tycker ni är toppen som team (Fred) hihi



Försökte göra det lite annorlunda med berättelsen, några blev nog så förstummade att de glömde kommentera ;-)

2010-01-05 @ 08:37:37
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0