Fredag 22/1

faaaan i helvetes jääävla skit.

dagen börjar inte bra örat har pajjat!!!!!
helvete jag som trodde den här skiten var över men tydligen inte. jag orkar verkligen inte! på kvällen sa jag åt pappa att jag ville ta rötgen på hela huvudet men kom på att jag har ju redan gjort de å jag vill verkligen inte göra om de för man åker in i sån där jävla tunnel och är helt instängd aldrig att jag gör de igen!

skoldagen var lite skum :P

provet gick helt ok, kunge gått bättre men jag fick iallafall VG å de va ju va man max kunde få så de va najs :P

sen vart de lite kaos angående en skiva som typ är helt borta och en person som nu vill ha den.... så vete faan hur vi ska göra me det. Sarisen vi har ett problem!

sen vart de ju väldigt flum på religionen hihih :P jag å maluw vi e bäst :) hahaha
afternooon tea me Charles å James hihih våra butlers :D

stallet var underbart som faan :) hahah trevliga personer gör de värt att vara där på en fredag em/kväll :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0