Träningsvärk

Häääj träningsvärk säger jag bara.

Igår va det dags för skola igen.. fick skjuts dit av min snäälla papi :):) skoldagen var väll ok förutom vissa punkter på dan speciellt sista lektionen då en viss person direkt första dagen på terminen börjar irretera mig!!! kul termin de här kommer bli om det ska fortsätta ..

men sen fick jag även skjuts hem också :):) jag som aldrig får skjuts fick de nu både till och från skolan :):) me like!

när vi kom hem fick jag ställa mig och baka eftersom pappa fyllde år så va jag snäll och bakade :):)

sen bar det av mot iskalla stallet! fyra strumpor, två par byxor och massa tröjor -20 vare när vi kom dit... fyfan
så för att inte frysa allt för mkt bestämde vi att vi skulle rida barbacka, åhh va varmt å skönt de va :):) så de blev inte så kallt att rida :)

Mim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0