Hääj

är nästan lite sugen på att börja blogga igen :):)

förut kändes de rätt meningslöst när dem som läste min blogg för de mesta bestod av mina klasskompisar och ja läste deras och eftersom vi sågs varenda dag och typ redan visste allt så kändes de rätt onödigt att en gång skriva ner de så dem även kunde läsa de.... men nu syns vi absolut inte lika ofta vi springer inte i korridorerna på Teg, vi kommer inte på nya roliga uttryck varje dag och jag kan inte annat än att säga att jag SAKNAR DE!!!! jag vill träffa mina vänner som jag sett nästan varje dag under tre års tid, samtidigt har jag inte riktigt fattat att jag inte kommer se dem, de känns fortfarande som om det bara är ett lov och för många är det säkert ett lov också, ett sommarlov men inte för oss för vi har blivit vuxna nu och ska planera vår framtid. Eftersom vi dessutom arbetar helt olika tider så är det hur svårt som helst att hitta en tid då vi alla kan träffas vilket är super tråkigt... :(

Men jag tror att jag kommer börja blogga igen de lär nog säkert inte bli kanske varje dag men lite nu och då hoppas jag på att de blir :)
sen borde jag även ändra blogdesignen känns lite fel med att ha en vinter bild i headern :)

vi hörs :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0