Hatar å skriva rubriker!

idag har jag vart iväg en stund till centrum för min underbara mamma fyller år imorgon så därför var jag och shoppade present till henne :D

blev suuuper sugen på att shoppa massor men de vill inte min ekonomi då jag verkligen lägger undan allt ja har nu, inget får shoppas i onödan trots att jag villl, får se hur länge jag klarar mig utan att åka och handla! De värsta är att jag kan inte handla en sak när jag habdlar utan jag måste handla massor...fy fy på mig!Dock kom jag iallafall hem me två par nya örhängen....

sen så fyller ju även min katt år på onsdag så därför åkte jag till Mervis butik för att inhandla present till henne :D skulle gjort de i onsdags men glömde bort de då... så blev ju att jag fördrev några timmar där hihih

fick bilder av min bror från studenten idag :D åååh ja längtar tillbaka till den dagen, ja undrar hur länge man kommar ha kvar känslan av att man saknar den dagen, saknar sina underbara vänner och saknar skolan att inte vara där varje dag...

Hallååååååå vart e mina kommentarer kan ja inte få en kommentar iallafall typ en som säger HEJ!
va ska jag skriva för att jag ska få era kommentarer ???


en del av min klass :D

Kommentarer
Postat av: Mia

En kommentar kommer här HEJ

2010-06-22 @ 13:36:07
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Mia

och för att öka till 100% mer i detta inlägg så skriver jag lite till ;-)



Tack vi hade jättekul, och igår efter de stora händelserna så var Goliat rätt trötter kan man säga, låg mest o vilade och det fick han ju såklart.



Idag tillbaka till vardagen igen, några dagar till sedan semester!

2010-06-22 @ 13:37:33
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0