hur tänker jag?

jag känner att planering verkligen är min starka sida idag??

upp tidigt för att åka me Jenny när hon tävlade på jätte hästen :P
sen vara där ett par timmar och kolla på massa andra, efter det åka hem och nu sitter jag och väntar på att mina föräldrar ska komma hem, eftersom dem ska komma hem me middagen kan jag inte äta innan dem kommer hem... men jag har iallafall dukat och förberett så lite duktig har jag vart :D
men klockan e liksom 22,25 å jag åt typ frukost vid 9.... sen har jag bara ätit en toast på dagen å typ godis som jenny stoppa in i min mun när ja prata....

nä får väll sätta mig å kolla lite på bröllopet som ja typ inte sett något av innan...
får se när jag får middag...

mår kroppen dåligt av att äta för sent?? nån som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0