Mera Grattis ;)

Idag är det nämligen så att min lilla plutt till kissekatt fyller år, hon blir hela 5 år.. men lika barnslig och busig är hon för de ;D hihih hon skulle kunna införskaffa en ny gren vid namn katt agility (ja jag e knäpp på agility men har man en gång fastnat för de är man fast de är precis som droger börjar man kan man inte sluta!)

Dagen har rullta på annars ja CYKLADE till jobbet när ja började 7 de tycker ja var duktigt gjort av mig eller hur ??

Sen resterande timmar jag nu befunnit mig hemma har ja slappat lite borde städa men det är så ofantligt tråkigt så de skjuter ja upp ännu en dag :) hihih

Ni ska få en bild sen på min kissekatt men hon är helt galen å sitter inte still en sek så när kameran tagit fokus så är hon redan borta! blää men men nån bild borde jag lyckats få på henne, de märker vi imorgon.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0