Nervööös

ja jag lovar bilder å inget kommer, de är för jag är en sån upptagen kvinna att jag inte hinner :P

Igår var jag taxi chaufför till Waxholm där vi käkade glass och sen så träffade jag även sarisen som var duktig flicka och arbetade flitigt :D hihhi

sen idag har jag njutit lite och sen jobbat och slitit.

Jag är dock nervös inför imorgon alla säger de är skit kul och ja hoppas även att ja kommer säga de efteråt, men just nu är ja typ suuuupernervös att ja ska göra bort mig imorgon eller inte klara uppgiften!!! goschhh håll tummarna för mig imorgon !

nä nu ska jag kolla va ja ska ha me mig inför imorgon och sen blir det till att försöka att sova..

hörs imorgon om ja överlever!

puss å kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0