Sluuut

De e slut på att vara hundvakt lämnade ifrån mig sötnosen idag :(
jag vill ha en gose vovven den får gärna vara uppfostrad å allt de e så himla skönt me en hund som joplin.
ja gick och pratade me pappa igår när vi var ute på kvällspromenaden och i meningen så sa jag något om stanna och hon stannade jag fattade ju inte först varför men sen kom jag ju på att jag hade sagt stanna och gå gjorde hon ju de :D så jävla sött :D

sen är jag även helt  slut, Mervi hade invigning på sin butik så jag var där och jobbade och de var verkligen suuuper trevligt att träffa alla människor både nya och gamla och att det var så många människor var super skoj :D sen älskar ja ju verkligen att jobba i butik.

Men nu ska jag nog snart gå och lägga mig som sagt är rätt trött och sen börjar jag 9 imorgon och tänkte faktiskt vara duktig och cykla till jobbet får se om jag gör det imorgon :D men än så länge står jag fast vid mitt beslut... meddelar er imorgon hur de blev :D


tjingeling baconstring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0