stäääädar

Ja undrar om ja typ flyr från mig själv eller något städar som en galning dels så städar ja i garderoben för allt får inte plats där dock har jag ångest över vissa saker som typ är helt oanvända eller använda nån enstaka gång som känns helt onödigt att slänga??! sen har man ju favort kläder som man gillar men som man aldrig använder å de e ju skit svårt å slänga dem... eller de kanske bara e jag som har dem problemen?

En sak jag däremot inte hade svårt att slänga idag har vart alla gamla skolpapper, när jag var liten och alla andra slängde sina sparade jag dem och tog hem dem för de kan vara kul att titta på dem senare och visst de kan vara skit kul att titta på dem men hur ofta händer de ??
jag har suttit och tittat igenom papper från gymnasie tiden o uscchhh va hemskt de e på nåt sätt de finns så många minnen från dem här tre åren med världens bästa klass så saker som de ligger minnen i typ gamla foto bilderna och sånt samt papper med "bomb i skolan" "de är GRÖNT" och alla fina minnen dem sparas men resten typ äckliga skolpapper där uppgifterna står på och instruktioner sånt slängs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0