Dålig dag eller?

Fyfan dagen började ju inte direkt så bra... :(
eftersom jag inte mådde så bra igår så skulle jag gå upp i ordentlig tid idag för att hinna plugga liite till. Men som sagt den startade ju inte bra jag vaknar av min mobil 8,10 dock så stänger jag av den och somnar tydligen om för sen kl 10,10 ringer min mamma!! så jag tog alltså en 2h sovmorgon sen gick ju bussen vid 11 så de blev ju väldigt stressigt usch.
Men jag fick de bevisat att det inte bara var för mycket dricka i lördags som gjorde att jag mådde skit igår för idag vaknar jag med mera huvudverk och en hals som gör väääldigt ont så jag har gått och dragit på mig förkylning nu,, rätt vecka?, verkligen inte!!!!
bara bita ihop!.

Kommentarer
Postat av: tovääääh

sv: jaaaa! haha alltså hon vill inte ge tillbaka den heller. tvingar henne imorgon. :P

jag mår bra, huvudvärk bara men så brukar det vara. känns väl lite halvsurt/pinsamt sådär nu, menmen ^^

sjääälv då?

2010-04-01 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0