gå gåå gååå gåååå

dagen började med att jag blev väckt 06,00 för mamma va snäll och väckte mig så jag kunde somna om i hennes säng för sen vid 7,30 kom rörmokaren och då slappa jag vakna vid den tiden utan kunde fortsätta sova eftersom jag är rätt störd och kan sova när dem borrar och sågar typ utanför dörren (de e rätt läskigt att jag inte märker något!!)

sen iallafall åkte jag och Jempa till vallentuna ip och gick 2,6 eller3 km spåret eftersom dem längre är avstängda eller nåt sånt..
de va sööört jobbigt att gå för de första var de ju jävla skidspår mitt i den smala vägen å man får inte gå i skidspåren för då lackar typ skidåkarna,, de e ju bara de att ska man undvika skidspåren får man ju gå i diket me knähög snö!!!!!

sen hemma en stund me alla gubbar som sprang runt i huset!! å inte faaan blev de så att jag kan börja göra iordning me mitt rum näe de får jag vänta me tillls jag har blivit gammal,grå och säkert ruttnat och hittat något annat ställe att bo på!!!

sen blev de jobb å en sak ska ni ha klart för er att de e tamenfaan en konst att köra tvillingvagn i den här jävla snömodden, speciellt när framhjulen är rörliga och låser sig lätt!!
när jag hade jobbat färdigt å väntade på bussen så blir jag sååå klart skrämd ja va annars liksom men kunde hålla mig för att inte skrika, men de va nog inte va herr Chapling aka Tom hade räknat me utan han ville nog att jag skulle skrika :P

sååå roligt har jag haft de idag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter nice. Jag har haft trååkigt och somnade på soffan när jag pluggade -.-

2010-03-03 @ 19:04:21
URL: http://moeisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0