Helt bedövad!

imorse var det som sagt dags för tandläkar besök och denna gången var det inte tandställningstandläkare utan vanlig sån som kollar om man haft hål å allt sånt. för 9 månader sen fick jag nån konstig fyllning som skulle ligga i 9 månader och sen skulle man fixa med den, jag hade ju glömt bort att man skulle göra nåt åt de!

Så idag när jag gick dit trodde jag bara att det var en enkel koll och sen kunde jag dra men dem skulle ju bedöva å ta bort den andra fyllningen å sen in me ny fyllning fyfan hara bara haft ett enda hål å de e ju skiiiit jobbigt!!!

Så jag var bedövad från 9,30 å den släppte inte förrens 14,00 fyfan!! ska dem sitta i så länge?? jag har ju inget jag kan jämföra med?
så blev att jag åt lunch bedövad även fast man inte ska de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0