Hjääääääälp mig :)

Nu behöver jag hjälp med utklädning!!!

För de första måste jag ha något på P-skivan

men jag och sara har nog kommit på vad vi ska vara så de är inte de mest akuta men om ni kommer på något på p får ni gärna komma med förslag!

Sen måste jag ha något på vår skiva
vårt tema är "HEJ JAG HAR KOMMIT FEL" så om ni har några förslag på vad man kan vara då vill jag gärna ha dem förslagen :)

Sen det sista är att jag måste ha hjälp vad jag ska vara på maskeradhoppningen i stallet.
Jag hade ju en plan men den gick i graven tillsammans med Dexter!
Så nu är jag i stort behov av hjälp vad jag kan vara!

ÖS på med alla era idéer för jag e totalt värdelös på att komma på saker så jag ber om alla hjälp jag kan få!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0