Körslaget

Hejsan hoppsan alla bloggläsare, ni måste erkänna att jag har vart duktig ett bra tag med att uppdatera till och med flera inlägg på samma dag ojojoj.
nu blev de dock ett hopp innnan de här inlägget.
Igår spenderade jag den mesta vakna tiden i frihamnen det var ju nämligen säsongspremiär för Körslaget 2010 och jag var där :)
Sprang runt och gjorde lite allt möjligt de va helt okej, man måste ju börja någonstans för att komma in i ett företag. Sen får man ju lite mer inblick i hur saker och ting går till.

Har den här jävla låten på hjärnan! typ gått å trallat på den heeeeela dan.

idag har jag mest tagit de lungt och pluggat lite.

tjingeling baconstring






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0