Massmord

Nu har det hänt i Kyrkbyn, det har varit massmord, Fem stycken herman har fått mista sitt liv idag.

hahah det är inte så faligt som de kanske låter... för er som inte vet så är Herman ett slags kedjebrev iform av en deg.
Jag tyckte de kunde vara lite kul och tod emot en för att vara snäll mot min barndomskompis som hade en sån hemma, NITLOTT nu va de alltså dags för oss att dela herman och ge iväg honom, vilket va totalt omöjligt då alla har minnen av herman och total vägrar att ta emot.
När vi idag satt och åt middag plingar det på dörren där står bror och valkyria med en HERMAN i handen jag typ dog men för kyras skull tacka vi och tog emot honom.
Men ikväll dör dem allihop som vi inte har bakat på.
Jag e fan trött efter att ha varit uppe sen 6 imorse tror de bli tidigt för mig ikväll hade tänkt ta sovmorgon imorgon men de visade sig att jag har tydligen bokat in tandläkar tid då :(:(

Kommentarer
Postat av: Storebror

Blev ett mord här med :-P

2010-03-15 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0