Mera tandläkare

Den här veckan har jag pratat med nästan alla tandläkare.

På måndagen var det den vanliga asså den som kollar om man har hål å sånt
igår tisdag var det ju kirurgen på Eastman
Dock pratade jag aldrig me hon som ska göra själva tanden

Idag ringde min tandläkare som har satt in rälsen. Han ringde och tyckte synd om mig för han hade fått mail från eastman eftersom jag sa åt kirurgen å maila honom :P iallafall så ville han hjälpa mig helts hade han velat så fot som möjligt men han har tydligen semester nu så han tar mig så fort han börjar jobba igen så han flyttade fram mitt besök hos honom två veckor tidigare :D:D
sånt gillar vi!!!
så han är på plus sidan :D

men egentligen så e jag rätt trött på allt som har med de här att göra å de stora VARFÖR.
Min bror han ska vara så jävla bra å inte ha ett enda fel!
Medans jag har fått ALLT massa jävla äckliga allergier mot typ allt så vad jag än gör så måste jag tänka mig för å de är så jävla jobbigt min största skräck är att jag ska få en allergi chock ute bland massa folk!! och inte nog med allergierna så har jag ju dem här jävla tandproblemen å tror ni min bror har fått något av de?? NEEEJ han är helt frisk!!! Ja jag är avundsjuk på min bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0