Pluggar

Sitter hemma nu.

Vi fick sitta hemma på Religionen och jobba med den.
Sen om man skötte sig så fick man även jobba hemma på sam vilket jag planerar att göra eftersom jag fortfarande är hemma. Dels är jag även hemma för jag väntade ett samtal från en tandläkare som rnigde upp mig igår men som jag inte kunde ta då jag var i stallet.
Så imorse ringde jag dit och fick prata in på telefon svararen jävla tur att jag stannade hemma säger jag för dem är ju inte direkt snabba på att ringa upp först nuuu! typ 3h efter ringer dem upp!!!
Men vill ju helst slippa tandställningen på studenten så sa att jag ville ha en tid så fort som möjligt å hej å hå de blev en tid idag!!!
så efter svenskan åker jag till det här otroligt roliga stället!!!


usch jag har typ panik!! hatar verkligen de här!!! känner inte för att dra ut en tand och sen borra in en jävla skruv i munnen och sen en tand på de!! får panik när jag tänker på de!!!! Men kan ju inte hoppa av nu :( så e väll bara att plågas vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0