seeeg söndag!

å fyfan idag mår jag inte så värst bra.... blev tydligen lite mer än vad jag trodde igår! å ändå fljde jag inte me ut eftersom jag har en hel del att plugga idag... dock har det ju inte gått så bra...

har iallafall bestämt mig för att danderyds skiva imorgon kommer jag hålla mig till vatten :D hahah nä kanske inte riktigt men om jag ska orka med skolan på tisdag vilket jag måste så känns de bäst.
sen kan jag köra gärnet på onsdagen, när vi har vår skiva! Det finns fortfarande biljetter kvar så vill ni har är de bara att höra av sig de kommer bli skit skoj å jag är värsta seriös med min utklädnad :):)

sen är ni väldigt välkomna till stallet på fredag då vi har den årliga maskeradhoppningen :):) i fredags hoppade jag den häst jag vill ha på hoppningen och jag kände mig riktigt nöjd var längesen jag blev så nöjd efter en hopp lektion speciellet eftersom jag inte hade min älsklings Dexter :( men men de blir nog bra ändå

nä nu ska jag försöka fortsätta plugga.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0