Ser inte slutet!

Även fast jag blickar framåt så ser jag inte slutet på tunneln :(

idag var jag som sagt på Eastman. Åkte dit direkt efterskolan eller ja efter svenska lektionen eftersom de va de ända vi hade idag.
Kommer dit och kirurgen e inte nöjd förra gången var de för litet och den här gången var de för stort. Jag blev ju skit arg å han började att den andra gjorde inte vad dem bad honom å jag försvarade honom med att han har inte fått något å sånt!! fyfan va arg jag blev! jag hatar sjukhus å tanläkare å allt sånt skit men jag brukar faktiskt bara kunna se lite grinig ut å så men idag fyfan då gick jag igång å blev arg!
Jag hade ju räknat me att jag kunde åka dit och sen få tiden för operationen så jag kankse kunde bli av med järnvägsrälsen i munnen!!!!MEN JAG HADE FEL!!!!

Fyfan å närjag va arg( de kokade typ inom mig, men jag behöll mig ändå ganska lugn) så försöker han liksom typ fjäska för mig "ja vi vill inte göra något för fort för du ska ju ha de hela livet och du ska ju kunna le hela dagarna med ett fint leende å bla bla bla"  men för i helvet ge mig de där jävla leendet nu då så jag kan le fint på STUDENTEN!!!!

nä arg som ett bi gick jag därifrån rätt fort å sen för att lugna ner mig åkte jag till mörby centrum och köpte mig en stooor chailatte.


Kommentarer
Postat av: Mia

Blääää förstår att du blev ilsken som ett bi, och besviken såklart!! Hoppas det hinner lösa sig till studenten till slut?



Leslie tackar och bugar o hälsar med kram tillbaka till dig!

2010-03-17 @ 08:42:06
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0