underbara älskade

Usch fattar de inte men jag känner mig helt tom och de va inte ens min häst men däremot var han den bästaste av dem alla å verkligen min favorit.
Igår fick jag beskedet av en snäll vän som informerade mig för hon och en annan tyckte det var taskigt mot mig att jag skulle behöva komma till stallet på fredag och se en tom box.
Kände verkligen att de va inte vad jag behövde och ville höra men tyvär kan man ju inte påverka något :(
Men blev så lycklig över att det finns folk som tänker på en och vill vara snäll.

Idag kom ytterligare ett besked när jag var på jobbet att han hade Katastrof värden och hade cancer i kroppen, jag hatar den jävla sjukdomen som heter CANCER!!!
Så det var bestämt att idag skulle han verkligen bort! Sen i samma sms stod det att även en annan häst i stallet hade fastnat och att även den fick vandra till trappalandas evigt gröna ängar.

Även idag har jag fått en hel del varnings sms om att han inte finns mer, och de känns bra att folk är snälla och tänker på en :)

men känner verkligen inget sug för stallet imorgon :(

RIP underbaraste och bästaste DEXTER kommer aldrig glömma dig
RIP Godiva


(Gick inte att ladda upp bilder så får bli senare)

Kommentarer
Postat av: Mia

Så tråkigt gumman, sänder massor av kramar från oss!

2010-03-12 @ 12:30:20
URL: http://ww.fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0