GLAAAAD!!!

HON ÄR HEMMA!!
Min älskade katt är återigen hemma :)

Ni kankse tycker det var överdrivet av mig att bli orolig när hon var borta ett och ett halvt dygn! men hon brukar alltid hålla sig runt tomten så när man kommer hem kommer hon alltid springandes och när man sitter ute eller ropar på henne så kommer hon också vilket hon inte gjorde på söndag eftermiddagen! sen kommer hon alltid in på kvällen, hon vill sova i sin fotölj :):) så klart jag känner oro.

Mina föräldrar var tydligen ännu värre :P dem var uppe på natten för att kolla ifall hon var nere vid dörren.

Sen igår när jag kom hem från kör teorin så tyckte pappa att vi skulle gå ut och kolla om vi kunde höra eller se henne. så vi slängde ut vår granne för att öppna deras garage å allt ;D

sen så gick jag och vandrade runt runt sen hör jag hur pappa skriker JAG HAR HITTAT HENNE.

då hade han gått in i vår andra grannes ut hus och där var hon instängd!! jag kände på mig hela tiden att hon var instängd men vart var frågan... så nu är hon utsläppt och problemet är löst :) dock var hon rätt rädd och reserverad på kvällen men nu på morgonen var hon rätt vanlig och vi har ju från hela tiden jobbat med att hon ska få förtoende för oss och nu är hon trygg!!
Fick även ett provgodis av Mervi så de fick hon på kvällen när hon var hemma :)

De e helt sjukt hur orolig och fast man blir vid ett djur.
Men jag älskar min katt och vill ha henne hos mig :):)

Kommentarer
Postat av: Emma

Man blir orlig för sina älsklingar

2010-05-25 @ 22:04:11
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0