maybe back

Kanske att jag har hittat tillbaka hit :):)

idag har iallafall vart en full rulle dag men ändå nice :):)
nu är de inte många dagar kvar till STUDEEEEENTEEEEEEEEEEEEEEN!!
Roligt ,spännande men samtidigt nervöst och tråkigt.. hoppas verkligen dagen kommer bli en av dem bästa i mitt liv :D
idag har jag iallafall vart på körskolan å de gick helt ok
Sen gick jag en snabbis till skolan... inga kommentarer
sen vandrade jag till underbaraste Mervi och hälsade på henne en stund alltid lika trevligt
innan jag sen gick hem till min barnvakts familj och träffade dem för sista gången innan sommaren.

nu har jag satt upp partytält och städat mitt rum.
duktig chey i massor :)

kanske att jag kommer uppdatera mer :):) vi får se va jag e på för humör :D
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS igen till studenten, duktigt jobbat!



Så vad händer nu, vad ska du göra? Jobba eller plugga vidare? hur blev det?



Jo vi kommer på Mervis invigning! då ses vi där?

2010-06-14 @ 10:24:28
URL: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0