flitig??

Kan ändå känna mig lite stolt även fast jag just nu typ sitter och gör ingenting.

gick upp rätt tidigt och åkte och simmade.
sen kom ja hem lagom till lunch och har skickat iväg en projektbeskrivning.
Nu ska jag ta tag i litteraturen till seminariumet imorgon....

Innan jag sen ska åka iväg igen.
Idag höll jag förövrigt på att bli överkörd stod vi ett rödlyse å så va de väll en bil som inte kunde stanna för ja hör hur någon tutar å en bit ifrån mig kommer en bil körandes på trottoaren så va ju bara å fly ut i vägen... som tur hade dom andra stannat!

nu blire läsning om ja inte somnar.

ja jag borde lägga in lite bilder men va ska jag lägga in för bilder till en sån här text liksom???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0